NASA’dan Güneş Dışı Gezegenlerin Keşfiyle İlgili Çarpıcı Bilgiler

NASA, Güneş Sistemi dışında keşfedilen gezegenler için bugün önemli bir basın toplantısı gerçekleştirileceğini duyurdu.

22 Şubat 2017 Çarşamba 14:53
NASA’dan Güneş Dışı Gezegenlerin Keşfiyle İlgili Çarpıcı Bilgiler

Amerikan Ulusal Havacılık ve Uzay Dairesi (NASA), “güneş sistemi dışı keşifler” için bugün önemli bir basın toplantısı düzenleyeceğini beyan etti.

NTV’den aktarılan habere göre NASA tarafından yayınlanan açıklamada, Güneş dışındaki yıldızların yörüngesinde dolaşan exoplanetler (Güneş dışı gezegen) hakkında önemli bilgilerin kamuoyuyla paylaşılacağı dile getirildi.

Açıklanacak bilgi hakkında detaylı açıklama yapılmadı.

Exoplanetlerin keşfinin evrende dünya dışı canlı varlıkların keşfi için önemli bir temel oluşturabileceği değerlendiriliyor.

Keşfedilen birçok yeni gezegen içerisinde Dünya benzeri gezegenlerin de var olabileceği ön görülüyor.

New York’da gerçekleştirilecek olan basın toplantısı, NASA’nın internet sitesinden canlı olarak yayınlanacak.

Basın toplantısında dünya çapında birçok astronomi ve uzay bilimcisinin bulunacağı belirtilmekte.

Twitter kullanıcıları merak ettikleri soruları #askNasa hashtag’i üzerinden uzmanlara yöneltebilecek.

Son Güncelleme: 22.02.2017 15:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner8